Specjalista ds. Księgowości
Od 35 lat w SORIMEX tworzymy wyroby medyczne, które pomagają lekarzom i ratownikom ratować zdrowie i życie pacjentów w Polsce i na świecie
Dołącz do nasz jako:
Specjalista/-tka ds. księgowości
Miejsce pracy: Toruń
Opis zadań:
- prowadzenie kontroli dokumentów księgowych pod kątem poprawności rachunkowej i formalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
- dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych (faktury kosztowe, zakupu towarów i surowców – krajowych i zagranicznych, faktury sprzedaży zagranicznych)
- weryfikacja i bieżące monitorowanie ewidencji stanów magazynowych
- kontrola zapisów i sald na kontach księgowych
- rozliczanie, dekretowanie i księgowanie delegacji (krajowych i zagranicznych)
- czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie
- współpraca z Główną Księgową przy przygotowywaniu sprawozdań finansowych
Szukamy osoby, która:
- posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/rachunkowość)
- ma minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. księgowości
- zna przepisy ustawy o rachunkowości oraz aktualne regulacje podatkowe i umie zastosować je w praktyce
- dobrze zna pakiet MS Office (zwłaszcza Excel)
- cechuje się analitycznym myśleniem, samodzielnością, sumiennością i zaangażowanie
Mile widziany:
- kurs specjalisty ds. księgowości
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji i dynamicznym rozwoju – 1. miejsce w woj. kujawsko-pomorskim w rankingu „Diamenty Forbes 2022”
- zaplanowany proces wdrożenia, który pozwoli Ci sprawnie rozpocząć pracę
- realne możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji
- wsparcie ze strony zespołu i świetną atmosferę opartą na współprac
- nowoczesne narzędzia ułatwiające codzienną pracę
- atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, ZFŚS (dofinansowanie urlopu, kolonii dla dzieci, karty przedpłacone na Święta itp.)
- ruchomy czas pracy, który daje większą elastyczność
- dodatkowe płatne dni wolne – z okazji Twoich urodzin oraz jubileuszy pracy